Sok száz szalámi-előfizetés – beszélgetés Mátrahegyi Péterrel

A szolnoki Hatás Reklámstúdió tulajdonosaként Mátrahegyi Péter pontosan tudja, hogy manapság a jó bornak is szüksége van márkaazonos, modern cégérre. A bizalom pedig mindennek az alapja, főként akkor, ha a havonta érkező (szalámi)csomag tartalma ismeretlen. A reklámszakemberrel, a Venison Gusto első szalámi-előfizetőinek egyikével kellemes és kellemetlen meglepetésekről, élelmiszerminőségről és tudatosságról beszélgettünk.

A vadhús-fogyasztásnak és a kolbásztöltésnek is hagyománya van a Mátrahegyi családban. Péter nem a levegőbe beszél, és nem véletlenül lett visszatérő látogatója a Margit körúti Venison GuStore-nak, vagy ahogy ő mondja, Budapest egyetlen „szalámi bemutatótermének”. A látogatások persze ritkultak valamelyest, amióta szalámi-előfizetésének köszönhetően a minőségi füstölt vadtermékek házhoz érkeznek Szolnokra. Erre még visszatérünk.

A reklámszakembert – a suszter és a kaptafa apropóján – nem csak a beltartalom ragadta meg a Venison Gusto-termékek megismerésekor. „Az esztétikus megjelenés, a professzionális kivitelezés már első pillantásra jó benyomást tett rám, persze mindez még üres marketingfogás is lehetett volna. Szerencsére nem így történt. Ivánácz Gábor tulajdonosnak határozott elképzelései, már-már missziója van a márkával kapcsolatban, és ez minden apró részletben visszaköszön.”

A Venison Gusto szalámik és kolbászok minden tekintetben a tökéletességre törekednek, de ebben semmi öncélúság sem rejlik. A teljes kínálatot a tartósítószer- és adalékanyag-mentesség jellemzi, hiszen a különlegességek nem (csak) az egyedi ízeket keresőknek készülnek, hanem azoknak is, akik hisznek a minőségi, egészséges táplálkozás fontosságában. Péter is ilyen:

„Attól, hogy a családban már nem füstölünk saját kolbászt, szeretjük és akarjuk is tudni, mi kerül az asztalra otthon. A meglepetések ezen a téren ritkán kellemesek sajnos.” – teszi hozzá sokatmondóan. „Korábban is gyakran vásároltam termelőktől, hiszen a közvetlen kapcsolat segít megismerni a termék mögött rejlő embert – az emberi tényezők pedig mindig visszaköszönnek az élelmiszerben.”

A reklámszakember szerint a Venison Gusto-szalámik esetében például Ivánácz Gábor tulajdonos maximalizusa köszön vissza. „Önazonos a márka, hiszen a kivitelezés minden szintjén ugyanazzal a maximalista szemlélettel készül.” Péter szerint így a szalámi-előfizetés már nem is okozhat nagy meglepetést, legfeljebb annyit, hogy a családi asztal felett egy kicsit el lehessen morfondírozni az új kedvencekről.

„A szarvas bresaoláról nem sok vita folyik nálunk. A szalámi-előfizetés nagy előnye ugyanakkor, hogy a kedvencnek számító szarvas- és őztermékeket más ízekkel is össze tudjuk hasonlítani.” Mátrahegyi Péter szalámi-előfizetésével a futár minden hónap első hetében egy bresaolával, valamint két-két meglepetés szalámival és kolbásszal kopogtat Szolnokon. „Nekünk ez tökéletesen kielégíti az igényeinket, de ahol rendszeresek a családi összejövetelek, ott érdemes a 10 tételből álló előfizetési csomagot választani.”

A nagyobb előfizetések természetesen árkedvezménnyel járnak, ami viszont változatlanul minden csomagban megtalálható, azok a gravírozott, ajándék fa díszdobozok. Pétert idézve a jó termékek mellé ugyanis ezekre is szükség van ahhoz, hogy kereknek érezzük a történetet. „Nagy pozitívum lenne a hazai minőségi étkezés meghonosításában, ha ez az előfizetéses koncepció sikeres lenne. Ha több száz szalámi-előfizetés lenne országszerte…” – tette hozzá búcsúzóul. Nem titok, mi is ezt szeretnénk.

Shopping Cart
Scroll to Top

Exkluzív recept-gyűjteményünk Rád vár!

Iratkozz fel hírlevelünkre, és e-mailben elküldjük Neked a Venison Gusto elektronikus receptgyűjteményét.